There was an error in this gadget

Tuesday, March 29, 2011

ketidakpuashatian~

"eh geng tu la yang tak nak tolong kite ari tu!"
"jom kite pulau kan dia!!biar diorang mati kering tak de kite!"




eh kawan!
relax dulu!
ape ni maen pulau2..korang tak rase korang berfikiran ORTHODOX!!
haaaa..
sikit2 nak pulau orang..

aku yang tak kena pon rase macam &*^&%#%!&!!!!
padahal..
orang yang tak nak tolong or orang yang tak nak ikot kehendak nafsu ko yang membuak buak ade reason die tersendiri..

eh please la kawan..
berfikiran terbuke sikit la..
korang kena pikir keadaan orang laen la sayang..
yang aku tau perangai memulau kan orang ni dilakukan oleh...
PUAK QURAISY YANG PULAUKAN KAUM MUSLIMIN!!

kita same2 ISLAM..
tak baek memulaukan seseorang atau sekumpulan orang!
tak baek kwn!
tak manis dalam agama kite yang mulia ni..
byk2 kan berbincang!

jangan nak ikot nafsu korang yang buas tu..
or else..the situation wil become catastrophy beb!
come on la..

chooowwwwzzzz~

2 comments: