There was an error in this gadget

Friday, March 4, 2011

ko jangan nak lari!!!!!!!

peh tadi aku gile2 punye cuak siot!!!

cuak campor dgn bengang!!!!!!!!!


cite dia mcm ni..



aku tadi bawak la kete kancil kesayangan aku tu nak pegi beli tiket..
sambil dengar lagu yang keluar kat hitz.fm kan..da la jalan jem..
traffic light pon cam siot..
nak tak nak je hijau..
kalau aku korek hidong..
tak sempat nak keluar kan jari da merah balik..
itu satu hal..

yang aku nak cite ni.. 
pasal eksiden yang jadi kat aku tadi..

bile da tibe giliran aku jalan..
aku pon jalan la..
tak kan nak korek idong lagi..kn?
aku pon jalan la kat lorong aku..
dan kt depan tu ade la selekoh tajam..

jalan tu ade dua lorong la..

aku pon ikot la jalan aku..
tapi yang malang tok aku..

ADA PAKCIK BAS NI..
DIA PEGI MAKAN JALAN AKU..
DAN MENGHENTAM KETE KANCIL AKU NI!!!!!

peh!!!

korang tau..
macam nak terbalik siot kete aku..
bergegar macam gempa bumi oooO!!
sumpah aku da fikir kete aku nak terbalik.
dah mengucap da aku time tu..

ALHAMDULILLAH!!

tak terbalik..

then..
jalan depan sikit..
aku stop, pakcik bas tu pon stop..

yang tak boleh blah nye..
pakcik tu dengan selamba itik dia je ckp cam ni..

"TUNGGU PAKCIK DEPAN TU..KAU JANGAN NAK LARI!!!"

wey!!!

sumpah aku pelik!

JGN NAK LARI??

asal lak!

kn?

aku ke yang gadak bas dia..

aduh macam2..

dah tu aku pegi la tempat bas dia tu..

and you know!

DIA TAK ADE!!!


and..

nak tanye korang..

SAPE YANG NAK LARI???

aduhai...

sabor je aku ni...

selamat hati aku ni ade la baik jgk..

hmmmm..

kesian kancil aku..da patah side mirror..kemek kat depan dia..bdn dia da calar2!!!

k la korang sume..
aku chow lu!




AKU TRAUMA NI!!!





1 comment: