Saturday, March 5, 2011

yuhoooo...kembali~

hahahaha..!!!(suara ganaz)




da tibe da mase aku balik ke kiam(kolej idris al marbawi) yang terindah!

setelah menghadapi segala dugaan mase coti..

dose berkati kati..eisy3..

bile le nk insaf dari wat benda yang tak baek ek?

NAK BALIK KOLEJ IKHLAS KE TAK IKHLAS!!


aku ikhlas dowh!

dpt jmpe member aku yang otak nye seangkatan dgn aku ni..

ade yang suke maen bakar ketiak le,ade yang suka touching le,ade yang di jadikan 'bahan' la!

mungkin rumah lagi besh!

tapi kolej ape kurang nye..


even takde katil seempuk badan beruang kutub termakan ikan paus..



tapi ade kengkawan yang extremely gigal la..


selamat dpt yang seotak dgn aku..

syukor2..

ape2 hal..

hidop kene enjoy..

biar sederhana tapi meriah!

biar kene langgar, jgn melanggar!

biar nasi jadi bubur,jgn nanti lapar dlm kubur!

biar katak bawah tempurung,jgn mke kite mcm tempurung..

chowwwww!!

No comments:

Post a Comment