Saturday, March 19, 2011

keindahan bersama keluarga!

bestnye dapat balik rumah dowh!!!!!!!!!

dalam kepenatan ade kegembiraan bile tengok muke mak bapak kite kan..dapat pahala lagi tu bile tengok muke diorang..kalau tengok muka aku dapat pahala gak..tapi kena jadi anak aku!
yang bestnye kali ni,aku balik je ade 2 benda yang menarik la yang aku da tempuhi..

first2..datuk dan nenek aku nak bertolak ke umrah..belum sempat aku menapak kat jordan tu..atok ngan nenek aku da lepak2 lu kat sane..ade cemburu dalam sanubariku!


ni die gmbr2 yang aku ambik..tengok la..pada sesiape yang minat tengok muke aku..sori la..muke aku tak de.


ni time my grandparent nak naik bus pegi klia..bus pink tuuu~

ni da sampai kt klia..atok aku baju putih ,tak kan yang pakai belang2 tu kot..nenek aku pakai purple..

best kan jadi diorang..da tak payah pikir ape2 lagi..melancong je..dan BERIBADAT je..aku nanti da tua2 aku nak bawak isteri aku yang da tua jugak tu pegi melancong la...anak2 tinggal!kacau daun je nanti!

And..

2nd event ialah..

Berfutsal..

lepas balik dari klia..besok nye..busu aku pon ajak la anak2 buah nye dan akak2nye dan abang2nye maen futsal..aku pon join je..macam karenah dowh!

busu aku yang pakai baju Malaysia tu..kasot die same cam aku punye..tapi aku lagi power!

 player sume bawah 18 tahun except abah aku,aku,busu aku,mak aku,mak lang aku,mak ngah aku!


hensem nye budak tu!

 cooling down~

 lampu takde..mentol pecah kena tendang ngan aku..

 kaum ibu sedang kepenatan lepas beraksi!

eh!baby pon ade la!

haaaaaa~

tu la aktiviti kekeluargaan aku!

best oooo~

aku rase sangat bertuah dapat family cam ni..
dan aku rase korang juga akn rase bertuah dengan keluarga masing2 kan..

ape lagi..pegi la enjoy ngan family korang!!!

choooow~

No comments:

Post a Comment