There was an error in this gadget

Friday, April 8, 2011

terima je ketentuan Allah..



"eisy ko ni..asal muke aku ni mcm mangkuk jamban!"
"eisy,kenapa la aku bodoh sgt..da belaja gile2 pon still tak score!!!"

eh brother..tenang2..
ape mslh nye dgn muke dan result ko??
terok???
ko da cobe yang terbaek?..untok result,muke xhensem nak cobe ape!
rase sedih ke..alololololo...
la tahzan ya sadiqi..Innallaha ma'ana..

kenapa jadi keadan mcm tu..
kite da cobe yg terbaek..tibe2 tak dpt yg mcm kite harap kn..
kenapa!kenapa!kenapa!!!



senang je..
ketentuan ALLAH!!

mcm mane kite nak terima keadaan dgn redha..
senag je!!
BERIMAN DENGAN QADA' DAN QADAR..

then..
kita akan tau yang Allah telah menentukan mase depan kite..
yakin dgn sepenoh2nye kepada Allah yg menyayangi kite lebih daripada ibu bapa kite syg kite..
dan..
Dia lah yang ptot kite syg lebih daripada ibu bapa kite..
ok??

beriman la!!

tu je yang boleh saya cakap..

Assalamualaikum..

2 comments: