There was an error in this gadget

Saturday, April 30, 2011

malas solat!



"adeyh!malas dowh nak solat!tak pe la..da tue nanti aku Qada' la.."

eh3..

suke hati kutu ko je nk qada' qada'!
ko engat tu korek hidong ke bai!

wajib tu bro!
bkn sunat(bukan khatan ok!)atau pon harus!

ape sebab ko jadi cam ni ek?

kurang penghayatan kot!
atau ko tak tau ape kepentingan solat tu!

emmm..

tapi aku admit la..kadang2 tu kite mesti ade terase mcm mls tahap babun kan..
ini semua syaitan punye keje la ni!
adeyh!
lagi2 subuh kan..peh!
memang liat la nak bgon!
kalau gajah pijak ko punye muke pon aku rase bru sedar 30% kn..
ni kan pulak member kejot..
silap2..
member ko ilang telinge ko gigit!

tp kite kena kuat la!aku pon tak kuat lg!
saling nasihat menasihati..
yg best kalau dpt ajak member yg kene gigit telinge tu jemaah sekali kn..
lg best!

kesimpulan..
jangan sakiti member yg kejot kite solat!

assalamualaikum!

2 comments:

  1. haha..setuju beb..nie org kejut subuh,punyelah die marah blek..haha

    ReplyDelete