There was an error in this gadget

Monday, April 11, 2011

ponteng!!



"ape barang dowh pegi kulia..baek ko lepak ngan aku..kite maen berak2..!!"

wah~
maen berak2 lagi bagos dari pegi kulia ke??
asal ko tak nak pegi kulia lak bro??

-boring..padahal lecturer tak lawa @ tak hensem!!
-tidor lagi bermanfaat dowh!!rehatkan minda!
-tak siat!tadi aku berak teran kuat sangat!dah buasir da aku ni!(cakap sambil mengengkang!)


ITU SUME ALASAN!!!

alaaaaa..
relax la bro..
even muke lecturer tu mcam bola takraw pon..diorang ade banyak ilmu dari korang!!
ko pikir muke ko banyak hensem!!macam ikan jerung kene gigit dgn pengguin adalah!


lagi satu..
kalau korang tidor sampai tengah hari bermanfaat ke ??
bangon2 je mate ko da bengkak macam bola golf kire bermanfaat ke??
mane fakta ko dapat??ape la..

tak sihat eh??
tadi aku tengok ko keluar jamban siap lompat2 lagi..!
tibe2 ckp buasir..nampak sangat ko tipu..
da tu buat gaye kengkang!dah!tak payah nk kencing aku!

ala..lekz la..
kulia sejam je..paling lame 2 3 jam..lame gak la!
nak dapat ilmu tak pe..
bukan ko pegi kulia,lecturer suroh ko cebok kan die!
semangat2 die dtg nak bagi kulia..
tengok2..dalam kelas die ade sekor je..yang sekor ni nak ponteng gak tapi kwn2 die tak bagi,.baik betol2 kwn2 dia!
kesian lecturer tu..sebulan die merajok nanti..ini kes lecturer kuat touching la!


mak bapak korang hantar pegi university ke sekolah ke..tok belajar!
bukan maen berak2!




ok beb??


chowwwww~!

No comments:

Post a Comment