There was an error in this gadget

Sunday, April 24, 2011

prihatin la sikit oi!



ni ape hal kete ni parking tgah jalan ni!
ko engat jalan ni moyang ko yang tar kan ke..
aduhai..

tak prihatin langsong!

cobe la manusia yang sejenis mcm tu sedar sikit perasaan orang laen..
ko ni buat orang buat dose memaki hamun diri ko sendiri la..

yang tak boleh blah nye..
jalan tengah sesak ni..
die pulak selamba badak dia je nak maen parking2 tengah jalan..
memang mintak jari tengah la kan..
nanti kena langgar salah kan orang!
padahal perangai ko yang mcm cipan..

takpe2..
selamat rakyat Malaysia ramai yang penyabar..
even dalam hati ckp..

"eh mamat ni..da aku cepuk muke ko dengan sepender aku nanti!sie2 je mati katak karang!"

tapi luaran tetap senyum..

itu yang buat aku bannga jadi rakyat Malaysia ni..
tapi yang buat perangai orang Malaysia gak..

Berubah la sebelum kereta atau lori atau van anda berubah bentuk di belakangnye..

chowwww!

No comments:

Post a Comment