Tuesday, January 10, 2012

final yo~








perghhh da berbulan2 aku tak update blog..

sibok la nk bukak facebook pon susah..dasar penipu!

aku tergerak nak update sbb tension belajar anatomy woooo!

aku terfikir gak..

"aku rase aku dalam kos dentistry tapi ape jadah nye belajar satu badan..ade penemuan gigi di punggung ke?"

da khatam satu buku..satu tempat je ade gigi iaitu MULUT ye adik2..

wth~

takpe..dah lecturer ajar..kita belajar la,jgn jadi anak murid yg derhaka..dose..

aku rase belajar bende alah yg takde kena mengena dgn gigi tu untok ajar kite fokus kot..baik nye sangkaanku!


ape2 hal aku doa la..aku dan korang sume berjaya dlm sume benda yg korang dan aku buat..

jgn la belajar hack akaun orang..nanti aku doa makbul..kesian kwn korang bile ko buat status dia mcm2..contoh nye..

"aku rase aku nak buat rambut mcm dr rozmey la"

"aku rase aku da terkincit dlm seluar aku sbb takot lipas"

eisy2..bertaubat ye..ok2

*aku tak tau ape tujuan aku tulis post ni..maaf2..

semoge berjaye dlm hdop!

No comments:

Post a Comment