Tuesday, July 26, 2011

mestech n kiam

bersawang da blog aku ni!adeyh..

tibe2 aku dapat ilham la nk tulis post baru..
pasal MESTECH dan KIAM..






mule2 Mestech la..



fyi,mule2 aku dtg kt tempat ni kn..hati aku ckp..MARA tipu aku ke ape!aduh!
sbb universiti ni baru lg..tak de kampus pon!hati ku kecewa dan hampa..

tapi..baru aku tau yang tempat yang tak de kampus ni la yang buat kn hidop aku jadi...
hmmmm..
HAPPENING!

paling aku suke kt sini..lecturer2 nye yang sgt best la..mcm abg ngan adik bro..boley pinjam2 baju lg!
lecturer paling sporting la..belanja membelanjai..biase nye lecturer la yangg belanja!
kitorang..nk belanja cendol pon kena kongsi dwet!

dalam mase yg same..otak diorang penoh ngan ilmu..jangan tgk luaran la..dalaman tu penting..
love mestech!love mestech!asal aku jadi gedik ni!

next KIAM(kolej idris al marbawi)




tempat aku tidor makan minom b*r*k,maen futsal,takraw,dan mcm2..
kat sini la aku mule2 knl budak2 mestech..especially bdk2 yang msok same ngn aku la..
ade bdk JUST,diploma dan degree..

yang best pasal bilik kt kiam ni..dalam bilik ade tandas dan bilik air..tak payah kongsi ngan orang laen..
dan..dalam bilik ade 3 org je..jadi..kalau bau laen mcm je tandas tu..orang laen da seludup masok!biase orang yang cirit yang seludup!

walaupon tak seberapa tempat ni..tapi sgt menyelesakan..
kitorang sgt happy sampai ade warden mara sbb ganggu ketenteraman penduduk di sekitar kiam..jangan mara kitorang..kitorang happy2 pon salah!

yang aku tak ley lupe..
kena marah maen futsal!
ayat die mcm ni..
"dah dah la tu..pegi balik mengaji!"
lantas kitorang buat tak tau dan berlalu ke bilik yang indah!

tu la kolej aku yang best!

jadi..pasni aku da tak belaja dan tinggl kt sane lg..
sedih la jgk..
sampai ade yg nangis2!laki pon nangis dowh,keluar2 hingos dah tu jilat!

betapa syg nye kitorang kt due2 tmpt ni..sampai hingos pon snggop di jilat!

eisy3!

No comments:

Post a Comment